tirsdag den 17. januar 2012

Jo, istedet for en helt privat dagbog, er jeg blevet tilskyndet til at lave en mere åben løsning: En blog - åben også for andres øjne og meninger - Jeg vil skrive lidt om mine oplevelser i naturen og især om mine og andres haver. 


Vi er i midten af vinteren, den grønne vinter, De sidste par års "rigtige" vinter var vist kun undtagelser, Jeg håber egentlig på lidt sne, til isolering af de planter, der ikke kan kalenderen, og er kommet op - alt for tidligt.





Her er det da vist en ridderspore - Delphinium




Blogger virker som et vildt nemt værktøj - jeg vil more mig med at tilpasse og finjustere det hele fremover.

Karsten


5 kommentarer:

  1. Velkommen i blog land. Jeg er også lige startet med min blog her i januar....
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  2. Jeg vil som Heidi byde dig velkommen i bloglandet. Stedet hvor man får mange nye ideer.
    Dejligt med nye bloggere og flere nye input. Så velkommen til dig.

    SvarSlet
  3. Tak til Heidi og Bente

    Jeg får det indtryk at der sker temmelig meget i denne grønne afdeling af blogland

    Karsten

    SvarSlet
  4. Jeg vil også ønske velkommen.
    Ja, der sker rigtig meget i "denne grønne afdeling" - så det er bare med at hænge på! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak - er allerede blevet positivt overrasket. Over 400 gange der er blevet kigget på mine skriverier på ikke engang en måned.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...