søndag den 25. marts 2012

Tulipan bedraget

Jo, blomsten er da meget pæn. Måske ikke noget jeg ville købe, men da heller ikke noget der skal kasseres, og da specielt ikke nu. 
Ikke efter bedraget. 
Idag sprang de første ud:




Det er Tulipa polychroma. De har haft godt af det fantastiske vejr, og er nok en 2uger tidligere end forrige år. På en måde kan jeg bedre lide den lige før den springer ud:




Den er multiblomstrende og den sølvgrå yderside er næsten reflekterende. Og så har den lukkede en personlig fordel for mig - jeg kan endnu ikke se at jeg er blevet slemt snydt.


Jeg havde bestilt en sjælden botanisk tulipan hos dem, og fik denne istedet - Jeg burde måske have fattet mistanke, jeg havde bestilt 5 løg men istedet modtog jeg 20. Men da det iøvrigt var en stor ordre, bildte jeg mig ind at det var en lille gave. 


Det er så sjældent man bliver snydt af havefolk - har kun dette klare eksempel, Men hos Poetschke handler jeg nok ikke igen.


Jeg har senere fået de rigtig tulipaner og håber at vise billeder snart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...