tirsdag den 11. september 2012

Nadia - en smuk dansker

Jeg har længe været på udkig efter endnu en rose, og denne weekend tog jeg lidt rundt, for ligesom at få lidt ideer. Hos Else fandt jeg Nadia:
Nadia Renaissance, Poulsen 2002.
Renaissance serien er vistnok Poulsens danske svar på de populære engelske roser. 
Fantastisk duft, den siges at være remonterende, sådan ja, nærmest hele tiden og så har den klaret de sidste hårde vintre.
Nadia ser ualmindelig sund ud - Jeg tror jeg napper hende - og så samtidig lige få fordoblet mit antal af roser.
Har lige fundet den på nettet til 56kr/barrod - det er da nærmest billigt.

4 kommentarer:

  1. Hej Karsten.
    Tillykke med din nye rose. Det var et virkelig godt valg. Har den selv og glæder mig hver sommer over den overdådigt smukke og lange blomstring. Sund og hårdfør. En anden sund og smuk rose er Melany Renaissance også fra Poulsen. Den har en aldeles skøn chatterende farve. Kan ikke beskrive den, den skal ses.
    Held og lykke med Nadia. Bedste hilsner, Iris.

    SvarSlet
    Svar
    1. hej Iris

      Tak for tipset - den vil jeg tjekke op på:-)

      Slet
  2. Fin rose, men jeg må indrømme, at den skuffede mig lidt. jeg havde nemlig forventet et nyt indlæg om indkøb af flere spændende løg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marie

      Hi hi -og det blev kun en rose;-) - næste indkøbs indslag bliver nok om en 14 dage -

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...