lørdag den 4. april 2015

Nordenvind



Jeg kan egentlig godt lide det - det rene, det klare og det kølige. Når man har fundet en lun plet i læ så risikerer man at få varmen, uden at lave noget for det!

Jeg har fået nyt kamera idag, batteriet er stort og det skulle jo oplades, så det blev mørkt, før jeg kunne tænke på billeder med det kamera.

Men så tog jeg da bare nogen med mit næsten ligeså nye andet kamera:




 Fritillaria stenenthera


 Fritillaria sp.


Tulipa bifloriformis.

Jeg skal lige vende mig til den mindre dybdeskarphed.  Og til kun at have skærmen til at stille skapt med på dette NX300. Det bliver godt imorgen at kunne bruge den rigtige søger på NX1.

Og vejret skulle igen blive super!

8 kommentarer:

  1. Fine bilder, Karsten! Gleder meg til å se hva du deler i morgen når du har ditt nye kamera i solskinnet! Hilsen Anne-Kristin

    SvarSlet
    Svar
    1. Hei Anne-Kristin

      Jamen det gør jeg da også - siddeer netop ved PCeren for atr se hvad det kan være:)

      En dejlig aften til dig

      Slet
  2. Tillykke Karsten med dit nye kamera :o) jeg har ikke en dyt forstand på det med kameraer, men jeg syntes det er nogle virkeligt dejlige billeder du tager.
    Forsat god påske :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Linda

      Tak tak - det har jeg egentlig heller ikke, sp vi håber det bedste!

      Ha en dejlig aften

      Slet
  3. Her er du da til gengæld foran, min fritillaria er ikke så langt endnu. Det er fine billeder dit første nye kamera tager, nu er vi så spændt på det næste :)
    Du er nok i fuld gang med at øve dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth

      Ja jo - men mine fritillaria er jo nogen der skal komme tidligt:)
      Ja jeg er selv spændt - sidder og skal til at se på det!

      Ha en dejlig aften

      Slet
  4. Måske kommer der et ekstra nedslag i anledning af det nyeste kamera. Så blev din fritillariasæson skudt i gang.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marie

      Ja måske:) Nu må jeg først lige se på billederne...

      Ja Fritillaria er og bliver favoritter!

      Ha en dejlig aften

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...